Direktlänk till inlägg 16 september 2015

Ännu fler tankar....

Av nystartavh - 16 september 2015 21:40

Jag tänkte dela med mig av lite tankar jag haft och vad jag har för tankar nu. 


Innan jag gjorde min operation var varje sommar en pina, en pina att jag visste att det fanns ingen bikini som någonsin skulle kunna göra så jag kände mig kvinnligt fin. För finns det ingenting att lyfta upp så är det väl ingen idé att ens försöka? 


Efter att ha provat alla möjliga bhs, lösa silikoninlägg, super push up bh, dubbla bhs....ja jag har nog provat allt så gav jag upp. Dubbla bhs är dock inte att rekommendera för jag fick sånna sjuka skavsår. 


Nu mår jag så otroligt mycket bättre. Har fått en inre lugn och jag tycker det är KUL att shoppa nya bhs. Hittills har jag bara handlat mest på Change Lingerie men jag har även spanat in en butik som heter Hunkemöller som jag tänkte kika på längre fram. 


Men tänk er ett liv som tidigare präglats av ångest, tårar och en sjukt dålig självbild till att ha hittat ett inre lugn. Jag kan bära upp kläderna snyggare än vad jag kunde innan. Detta är ro för min själ. Dock har ändå detta resultat blivit så diskret så ingen (vad jag vet som inte redan vet om det) har märkt något. Men jag tror det är resultatet av att implantaten är anatomiska att dom inte framstår så fejk. 


Jag säger inte att alla som mått som mig ska göra en bröstförstoring, för det är definitivt inte gratis. Men för mig var det de enda rätta att göra när jag under så lång tid försökt med alla medel att må bättre med mig själv men inte lyckats, och priset? Ja de blev dyrt men helt klart värt varenda tusenlapp jag la på det. 


Nog diskuterat om detta, jag har ju fler omställningar och nystarter i mitt liv på intågande så det är bara att försöka hänga med, men planeringen är det roligaste i detta. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nystartavh - 19 september 2015 13:38

Ja det är precis vad jag står inför. Ska ta med mig min son och flytta till en helt ny stad. Ny stad nya möjligheter? Jadu det vet jag ej men jag vet att jag kommer få det mycket bättre än vad jag har det nu iallafall.    Det som tar emot mest är...

Av nystartavh - 13 september 2015 19:19

Tänkte börja detta inlägg med att förklara min nystart här i livet.    Redan när jag var yngre så var jag aldrig nöjd med mig själv. Jag skämdes otroligt mycket när jag såg mig själv i spegeln. Detta präglade min vardag under många år. 2011 träff...

Presentation

En ny start i livet. Ska för första gången på snart 28år byta stad och flytta ifrån familj och vänner för kärleken. Tog även ett viktigt beslut för mig själv i början av 2015 som skulle göra detta året till en ny start för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards