Direktlänk till inlägg 19 september 2015

Byta stad efter 28år i samma?

Av nystartavh - 19 september 2015 13:38

Ja det är precis vad jag står inför. Ska ta med mig min son och flytta till en helt ny stad. Ny stad nya möjligheter? Jadu det vet jag ej men jag vet att jag kommer få det mycket bättre än vad jag har det nu iallafall. 


Det som tar emot mest är att jag kommer lämna en arbetsplats jag stortrivs på och min sons älskade förskola där han trivs så otroligt bra. Så varför gör vi denna flytt när jag redan har ett bra arbete och en bra förskola till sonen? Jo för att ett annat arbete finns på andra orten som drar iväg oss härifrån. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nystartavh - 16 september 2015 21:40

Jag tänkte dela med mig av lite tankar jag haft och vad jag har för tankar nu.    Innan jag gjorde min operation var varje sommar en pina, en pina att jag visste att det fanns ingen bikini som någonsin skulle kunna göra så jag kände mig kvinnligt...

Av nystartavh - 13 september 2015 19:19

Tänkte börja detta inlägg med att förklara min nystart här i livet.    Redan när jag var yngre så var jag aldrig nöjd med mig själv. Jag skämdes otroligt mycket när jag såg mig själv i spegeln. Detta präglade min vardag under många år. 2011 träff...

Presentation

En ny start i livet. Ska för första gången på snart 28år byta stad och flytta ifrån familj och vänner för kärleken. Tog även ett viktigt beslut för mig själv i början av 2015 som skulle göra detta året till en ny start för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards